Auteur Topic: kauwsnack puppy  (gelezen 1880 keer)

Offline Leen19

• Bernerbeer
kauwsnack puppy
« Gepost op: 07 februari 2016 - 09:20:14 »
Onze Thor ( 13 weken ) kreeg een nelabone ( puppymodel ) voor op te knabbelen, tot dat ik zag dat hij de helft had opgegeten, wat niet echt de bedoeling is. De harde nelabone van Amon is nog niet goed voor zijn tandjes.  We merken dat hij graag kauwt ( en een goeie knabbelaar is )

Ik vroeg me dus af of er veilige kauwbotjes en dergelijke bestaan die best lang mee gaan maar zowel voor Thor als Amon veilig zijn. Mergpijpjes heb ik persoonlijk liever niet omdat Amon zich daar al eens aan gewest heeft.

We hebben gemerkt dat Thor wat last heeft van plattere stoelgang, we denken dat dit door de belonginskoekjes komt.  Dus deze zijn van het menu geschrapt tot we de oorzaak daar van weten.  Dus de dentastix en jumbones van de wereld gaan niet goed komen vrees ik.

Offline Nathalie

• Beheerder
  • Hyper Bernerfreak
  • Aantal berners: 3
  • Namen: Ayla, Jara en Nuri
Re: kauwsnack puppy
« Reactie #1 Gepost op: 07 februari 2016 - 16:10:08 »
Gedroogde snacks vallen hier altijd wel in de smaak.
Gedroogde runderkophuid is hier de favoriet. Maar dat zijn ook geen dingen die hier uren blijven rondsligeren.

Als hij zo hard kauwt zou ik een hardere durven geven hoor  ;)

Offline Leen19

• Bernerbeer
« Reactie #2 Gepost op: 07 februari 2016 - 17:31:52 »
Waar kan ik dit vinden?  Er is een AVEVE en Tom&Co in de buurt ...

Offline Tine.A

• Bernerverslaafd
  • Aantal berners: 2
  • Namen: Laika en Kenai
« Reactie #3 Gepost op: 08 februari 2016 - 21:17:48 »
Zooplus. Ik geef ook geregeld bullepees.

Offline elsreyniers

• Bernerpuppie
  • *
  • onze Grote Zwitser
  • Aantal berners: 1
  • Namen: Donna
« Reactie #4 Gepost op: 07 maart 2016 - 19:16:25 »
Onze jonge grote zwitser van 11 weken werd ook veggiesticks aangeraden. Deze zijn zacht genoeg voor haar  puppytandjes en daar kauwt ze toch ook graag op. Je kan er nooit mee misdoen, werd mij in de winkel gegaranderd. Donna vindt ze in ieder geval lekker. Ze zijn ook van klein naar groot te verkrijgen en in verschillende (grappige) vormen. (Tandenborstels, krokodilletjes,...)

Offline Wendy V

• Bernerfreak
  • *
  • Aantal berners: 2
  • Namen: Lotte en Nina
« Reactie #5 Gepost op: 08 maart 2016 - 06:35:43 »
Ik heb al wat slechtere dingen gelezen over die Nylabones en die groene dingen dus ik hou het bij pure gedroogde snacks. Je kan ze in verschillende winkels online kopen.