Auteur Topic: geen waakhonden hier  (gelezen 315 keer)

Offline majake

• Bernergek
  • Aantal berners: 2
  • Namen: Nisha en Mila
geen waakhonden hier
« Gepost op: 14 oktober 2018 - 07:15:05 »
Waken jullie berners goed?
Nisha en Mila dus niks
Donderdag kreeg ik telefoon van de man van mazoutlevering voor de deur stond, ik zeg, ben er binnen 10 min, niet in de tuin gaan want daar zitten mijn 2 beren (mogen binnen maar kunnen in tuin als ze willen)
Die man zegt, ben honden gewend ik ga al de tuin in om de slang te leggen
Ik kom 10 min later aan en vraag, hebben ze vervelend gedaan?
Hij zegt, ze zijn even komen kijken maar gingen direct terug naar binnen en hebben zich op de zetel gelegd
Dus dat zijn mijn waakhonden :inlove: zit nu eens echt niks kwaad in en ze kunnen hier alles leeg pikken, die blijven gewoon verder slapen :devil:

Offline Patricia Calberson

• Bernerbeertje
  • **
  • Aantal berners: 1
  • Namen: Jethro
Re: geen waakhonden hier
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2018 - 10:42:46 »
Jethro reageert wel als er een vreemde op de oprit komt door te blaffen. Of hij iets zou doen als hij binnen komt weet ik niet. Hij is iedereens vriend. Hij is volgens mij wel waakzaam.

Offline R`Koda

• Bernerpuppie
  • *
Re: geen waakhonden hier
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2018 - 15:42:36 »
Hier een puppy van 3 maanden, maar die laat zijn waakkunsten al goed zien  :berner: . Als wij thuiskomen maar hij heeft nog niet gezien dat wij het zijn dan hoor je hem binnen blaffen tot hij ziet dat wij het zijn. Dan stopt het onmiddellijk. Hij laat duidelijk aan vreemden merken dat dit zijn terrein is. Maar meer dan blaffen doet hij wel niet hoor, als ze hem dan willen aaien dan laat hij dit ook wel gewoon toe, maar wel heel voorzichtig. Dus voorlopig wel alleen een grote mond  muahaha